Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

بعد از محدودیت‌های جدید توییتر، کاربران درحال‌مهاجرت به پلتفرم‌های رقیب این شبکه اجتماعی هستند

  • کد خبر: ۱۷۲۲۸۸
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
بعد از محدودیت‌های جدید توییتر، کاربران درحال‌مهاجرت به پلتفرم‌های رقیب این شبکه اجتماعی هستند
ایلان ماسک روز شنبه اعلام کرد که توییتر به‌طور موقت تعداد توییت‌هایی را که کاربران می‌توانند در روز بخوانند محدود می‌کند تا با برنامه‌هایی که داده‌های مفید پست‌ها را از این پلتفرم استخراج می‌کنند مبارزه کند.

شهرآرانیوز - ماسک در توییتی نوشته است: حساب‌های تاییدشده محدود به خواندن ۱۰۰۰۰ پست در روز خواهند بود در حالی که حساب‌های تاییدنشده به ۱۰۰۰ پست در روز دسترسی خواهند داشت. کاربران تاییدنشده جدیدی که پس از این اطلاعیه به پلتفرم می‌پیوندند، می‌توانند در روز  تنها به ۵۰۰ پست دسترسی داشته باشند. این تغییر پس از واکنش شدید به محدودیت‌های اولیه رخ داد. این محدودیت‌ها برای کاربران تأییدشده ۶۰۰۰ توییت، برای کاربران تاییدنشده ۶۰۰ توییت و برای پروفایل‌های جدید ۳۰۰ توییت بود.

مشخص نیست محدودیت‌های جدید تا چه زمانی ادامه خواهند داشت و رفع آن‌ها به چه چیزی بستگی دارد. ماسک به سوال‌ها در این‌باره هیچ پاسخی نداده است.

این خبر پس از این منتشر شد که مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس روز جمعه اعلام کرد توییت‌ها بدون ورود به حساب کاربری قابل‌مشاهده نیستند. او این تغییر را اقدامی موقت برای جلوگیری از خروج اطلاعات از پلتفرم توصیف کرد. ماسک در توییتی نسبت به آنچه که «سطوح گسترده خارج‌کردن داده‌ها» توسط شرکت‌های هوش مصنوعی توصیف می‌شود، ابراز ناراحتی کرد. او بار دیگر حذف داده‌ها در روز شنبه را دلیلی برای اعمال محدودیت ذکر کرد. چت‌بات‌هایی مانند ChatGPT به مجموعه‌ای از داده‌ها متکی هستند که عمدتاً از اینترنت استخراج شده‌اند.

در پست ماسک توضیح داده نشده که این تغییر چگونه بر ویژگی‌های توییتر مانند پلتفرم مکالمه صوتی Spaces تأثیر می‌گذارد. با این حال، پس از پست ماسک، بسیاری از کاربران اسکرین‌شات‌هایی از پروفایل توییتر خود با پیام «پایان محدودیت» مشاهده کردند. این پیام توانایی آن‌ها را برای مشاهده پاسخ توییت‌ها یا پست‌ها در فید خانگی‌شان محدود کرد.

وب‌سایت Downdetector نشان داده که گزارش‌های کاربران از عملکرد نادرست توییتر در ساعت ۸ صبح روز شنبه افزایش یافته و در طول روز ادامه داشته است.

این محدودیت‌ها در ادامه آخرین تغییرات ماسک پس از خرید این شرکت است. ماسک پس از این خرید، بسیاری از حساب‌های ممنوعه، از جمله اکانت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را به توییتر برگرداند، تیک‌های آبی را را از پروفایل‌های عمومی حذف کرد و به جای آن علامت‌های تیک آبی را به هر کسی که مایل به پرداخت ۸ دلار در ماه بود، پیشنهاد داد.

در این شرایط که خیلی‌ها مدیریت ماسک را پر هرج و مرج توصیف می‌کردند، او در ماه می‌ لیندا یاکارینو، رئیس سابق تبلیغات و مشارکت جهانی NBCUniversal، را به عنوان مدیرعامل توییتر منصوب کرد.

تغییرات و اشکالات زیاد توییتر باعث شده است که برخی از کاربران به رسانه‌های اجتماعی مشابهی مانند Mastodon و Bluesky مراجعه کنند.

«بلواسکای» (Bluesky)، پلتفرمی که جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر، آن را معرفی کرده، شبا‌هت‌هایی با توییتر دارد. بلوسکی بعدازظهر شنبه در پستی روی پلتفرمش گفت که Bluesky پس از اعلام محدودیت‌های توییتر، ترافیک بالایی را تجربه کرده است. این اپلیکیشن به عنوان یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز توصیف می‌شود و اگرچه ورود به آن تنها با دعوت‌نامه ممکن است، اما این شرکت ظاهراً همچنان در کنترل کاربران خود مشکل دارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->